Jumaat, 11 Februari 2011

...Welcome To My Life...

Assalamualaikum,...
Saya hadir lagi utk mengisi blog ini,...Sbnrnya tak tau nak ckp apa,...Tapi,sya tulis jugak,...Saya ni budak kampung jer,...Nama kpg tu tak pyh bgitau lah yer,...Sya buat blog ni saja jer utk suka2,...Walhal sya ni tak tau nak tulis apa kat dlm blog ni,...Tapi,buat jugak,...Pelik kan??Hehe,...Sya ni nak tulis cerita kat dlm blog ni,...Tak tau lah korang nak bca ataupun tidak,..Tapi,sya nak tulis jugak,..Tapi,nanti2lah yer,..Skrg ni saya takde masa,...Bila nak tulis tu tunggu lah,..Kalau saya ada updates blog ni,saya tulislah yer,..Tapi,kalau crita sya nanti tak bgus,sorylah yer,...Okaylah,itu saja nak bgitau ni..Hehe,...
Sblm saya mengundur diri untk kali ini,saya nak pesan,...
Solat jangan tinggal sebab solat tiang agama,...Lagi satu,...Masa kita dihisab nanti,Allah akan tengok solat kita dulu,...Kalau solat kita sempurna,maka semua amalan kita di dunia akan sempurna,...Jadi,saya harap,korang fahamlah yer,...Wassalam,...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan